tirsdag 5. oktober 2010

Ja, morn ja...

Skjedd noe siden sist. Fått innkalling til rehabilitering på Glittre. Når begynte ting å skje så fort liksom? Var hos legen i dag, og hu skjønte ikke stort. Hun hadde jo bare bedt om en utredning og undersøkelse av meg, ikke noe rehabilitering... Men, men, sier ikke nei takk til det. De er visst en smule gniene på plassene sine, så da er det vel best å gripe sjansen. Så da blir jeg borte i fire uker fra 12.10 da...Lenge nok det. Da blir det testing, prøver, møter, samtaler og trening. Litt skummelt er det, men må jo bare hoppe i det. Kanskje det blir en ny start. Lære hvordan man kan leve godt med astma. Lære om trening og aktiviteter som passer for meg og hvordan jeg kan bli bedre. Skjønner ikke hvorfor dette ikke har vært snakk om dette før...

Problemet mitt nå er åssen i he***te jeg skal klare å pakke praktisk for fire uker...

4 kommentarer:

  1. Åh, dette klarer du, vet du. Klarer jeg å pakke praktisk for 2.5 mnd i en 87 liters koffert, klarer sikkert du å pakke praktisk for 4 uker også! :D Gode sko og sånn er sikkert lurt. Behagelige klær. Lykke til, dette er sikkert første skritt på veien til et bedre liv. :)

    SvarSlett
  2. Hehe, du sier noe. Er vel egentlig ikke så vanskelig. Det er jo trossalt vaskemaskin der også. Det meste jeg har pakket er joggebukser og singleter...og to par joggesko. Her skal det trenes :P

    SvarSlett