søndag 24. oktober 2010

Glittre, dag 12 og 13

Heisann sveisann!

Håper alle har hatt en fin helg. Det har i hvertfall jeg. Lørdag morgen var det på'n med morgengymnastikk etter frokost, og en liten tur i bassenget etterpå. Sånn nærmere halv ett tok jeg og noen andre bussen ned til sentrum og glodde litt på det "enorme" senteret....igjen, før vi tok lunsjen på Peppes. Gutten min kom å hentet meg der nede. Vi slappet av litt på rommet med tv og hekling (nei, Trond heklet ikke :P). Når det begynte å li mot kveld tok vi turen tilbake til sentrum for å spise middag på kinarestauranten der. Koselig var det :) Veldig god mat og god service, noe jeg syns jeg opplever på hver en slik restaurant. Blir imponert over hvor effektive de er selv om lokalet er stappfullt. Tilbake på klinikken ble det forsåvidt tidlig kvelden etter en liten kakebit. Søndag og besøk var ingen unnskyldning for ikke å stå opp til frokost. Etter en liten samtale med ene pleieren her tok jeg en tur på treningsrommet mens Trond slappet av på rommet. Etter middag (kalvestek) gikk vi en liten tur mens vi ventet på at Hanne og Julianne skulle komme. I det jeg hadde raska meg opp siste bakken, kom de kjørende. Og jaggu var ikke pappa og tante Synne med også. Hyggelig, hyggelig :) Vi satt og skravlet og drakk kaffe i salen en stund. Men som alle kvelder, måtte også denne kvelden gå mot slutten. Hanne, Julianne, pappa og Synne dro hjem, og ikke lenge etter skulle gutten min også dra. Ikke veldig moro, men sånn er det. Er jo bare en liten uke til vi ses igjen. Enten jeg drar hjem en tur, eller at han kommer hit.

Til kvelds var det mye godt og et par timer etterpå var det kaketid. Satt med syklubben og skravla og hekla her oppe i 4. Vært litt stusselig når mange har vært hjemme på permisjon, men gud så artig når vi alle er samlet :)

I morgen er det på'n igjen for fullt. Vampyrene skal ha blodet sitt...eller mitt og vekta skal sjekkes (spent på den nå gitt). Skal møte med fysio'n, så da er det garantert litt trim også :)

God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar