tirsdag 26. oktober 2010

Glittre, dag 15

Hoi!

Nå er jeg tilbake på rommet etter en nok så hektisk dag. Er så deilig å faktisk føle at jeg får trent ordentlig etter at jeg begynte å bruke romaskinen. Fått blemmer i henda da, men får skaffe meg no hansker, så blir det bra :P Styrkeprogrammet er også gjennomført i dag. Ellers har vi hatt gruppesamtale hvor vi snakket mye om selvtillitt og verdi. Mye rart som kan begynne å surre i hodet på en da. Fysioterapeuten gikk gjennom litt øvelser vi kan gjøre når vi kommer hjem. Alt vi trenger er en sånn trenings-strikk. Sikkert et lurt navn på de... Var i hvertfall veldig interessant. Ser på planen nå at det skulle vært en del døtid, men aner ikke hvor den ble av... Har vel kanskje gått bort litt tid på strikking og skravling også. Alle måltidene sluker jo også en del av dagen. Tirsdag kveld, er bingokveld. Dessverre ingen gevinst i dag heller, men aldri så nær. I morgen er det aktivitetsstue og sosialt samvær, så da forsvinner vel den dagen fort også. Nå skal jeg nerde litt til før det lille slitne hodet mitt tar kvelden på puta...

Natti natti

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar