søndag 17. oktober 2010

Glittre, dag 6

Nå er helgen snart over. Det er både godt og trist. Fullt kjør i morgen igjen.

I dag har jeg tatt nok en økt med kondisjonstrening og styrketrening. Gledet meg til å hoppe bassenget med de nyinnkjøpte svømmebrillene, men det slapp jeg. Manglet nemlig badevakt, så det ble null svømming på noen i dag. Kanskje jeg hiver meg på bassengtrimmen i morgen. Ca. 12:30 fikk jeg endelig besøk! Hadde gått og gledet meg lenge da. Har utsikt utover parkeringen fra rommet mitt, så jeg så at min kjære, pappa og May kom. Fikk det travelt med å skulle nå dem igjen nede i 1. etasje (jeg bor i 4.) og holdt på å gå på snørra ned alle 59 trinnene :P Var så godt å se gutten min igjen (ja, jeg vet det bare har gått 5 dager). Vi tok en liten runde på huset og spilte fire omganger biljard. Noe jeg ikke er så dyktig på for å si det mildt :P Etter hvert fikk vi i oss litt middag før vi spilte kort. De var her en god stund, men tiden fløy. Ville egentlig ikke at de skulle dra, men de måtte de jo så klart. Gleder meg til lørdag når gutten min skal besøke meg igjen :D

Masse gla i deg gutten min <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar