lørdag 30. oktober 2010

Glittre, dag 19

Haaallooooo!

Sitter på rommet og slapper mens jeg nerder og ser litt på tv. Er litt sånn småkjedelig her nå. Mange er hjemme på perm og de fleste jeg kjenner som er igjen er på rommene sine. Men folk må jo få lov til det.

Har jo skjedd litt i dag likevel da. Vært på Hadeland Glassverk og brukt litt penger. Så vidt fått begynt med litt julegave og slikt. Der var det mye fint, både nyttig og unyttig. Mye jeg gjerne skulle hatt, men har da neggu plass til stort. Så fornuften slo inn i de fleste tilfeller. Dytta i oss litt middag når vi kom tilbake, men den er jo veldig tidlig i helgene da (13:30). Så vi spiste litt og dro til Kinarestauranten litt senere. God mat og god service der i dag også :) Når vi kom tilbake, gode og mette, var det tid for å slappe av litt. Et par timer senere gadd jeg ikke det mer, så jeg gikk for å trene. Merket at det var veldig tungt i dag. Er jo sliten og jeg var vel egetnlig ikke helt i modus heller. Er ikke akkurat en vane for meg å trene en lørdagskveld :P Men da har jeg litt mindre dårlig samvittighet for kanelsnurren og brusen jeg spiste i dag. Og de mokkabønnene jeg kommer til å konsumere i kveld :P

Kommer til å sitte her resten av kvelden ser det ut til, så får nok av tid til å hekle og strikke i hvertfall.

Ha en videre fin kveld og helg folkens. Og husk å stille klokka i natt da ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar