tirsdag 12. oktober 2010

Glittre, dag 1

Da har jeg kommet meg til klinikken og skummelt er det. Mye som skal skje og folk å forholde seg til. Var bare så vidt en stakkar fikk komme inn døra, før det hele var i gang. 10:45, altså tre kvarter etter man skal være sjekket inn, var jeg i full sving i en korridor borti her. Gangtest heter det visst. Gå fram og tilbake en strekning i 6 minutter med en dings på finger'n som måler oksygeninntak eller no...og puls da. Å det så jo relativt greit ut det. Kjentes ut som legga sto i flammer etterpå, men det gikk over ;P

11:15 var det inn til legen å skravle litt. Det meste av den samtalen har jeg faktisk glemt :P

12:00 var det klart for lunsj. Aspargessuppe og salat. Da var det bare å kvæle nedpå da :P Neida, var ikke så aller værst. Litt stusselig ennå når man ikke kjenner noen man kan slå seg ned sammen med...

13:00 var det klart for møte med fysioterapeuten. Hu sku teste meg litt sånn i forhold til styrke og greier. Å jeg er faktisk sterk altså! Over hennes forventning ihvertfall :P Sku prøve sånn beinpress hvor jeg da skulle sparke raskt ifra en gang før hun økte vekten. 200kg! Å da stoppet hun meg :P Ellers så var det litt armstyrke og sånt da.

Nå blir det forholdsvis stille en liten stund. Middag kl. 15:30. Torsk tror jeg... Kl. 17:30 er det visst en omvisning som kan være grei å få med seg. Kl. 18:00 er det informasjonsmøte. Kl. 19:00 er det kveldsmat og kl. 20:00 er det bingo hehe :P

Foreløpig vært røykfri siden i dag tidlig :P Sitter å patter på en sånn nikotindings innimellom da... Åsså har jeg fått et plaster og no tyggis, så får jeg prøvd ut litt hvis jeg føler for det.

Så det var det. Får se om jeg adder litt her senere. Dagen blir nok litt lang. I morra er det fullt kjør med prøver å det hele. Kl. 07:30 om mårra'n da...jeez

1 kommentar:

  1. Åh. Dette høres jevnt over veldig sunt ut. Det er jo ikke dumt. ^^ Spennende å høre mer. Du finner sikkert noen å skravle med ganske snart, dere er vel strengt tatt alle i samme situasjon. :)

    SvarSlett