torsdag 21. oktober 2010

Glittre, dag 10

Hallooooo!

Ganske så interessant og lærerik dag dette her. Startet med morgentrim som blant annet bestod av sirkeltrening. Får brukt kroppen litt da ja ;P Etterpå var det er par timers undervisning av sosionomen. Veldig opplysende. Tror det er mye rart folk skulle visst, som de ikke vet. Det fant i hvertfall jeg ut. Åsså fikk jeg litt mer forståelse for ting jeg ikke visste så mye om.

Etter lunsj dura jeg ned for en liten lime hos fotterapeuten. Godt å få rensa og slipt litt :P Fikk også litt tips om skotøy og skobruk. Alltid kjekt å vite.

Før middag var det tid for samtalegruppe. Der snakker vi på team 4 litt om ulike temaer som har med lungesykdom å gjøre. Veldig allright :)

Etter middag ble det en tur til arbeidsstua hvor jeg fortsatte på arbeidet en times tid før jeg satte kursen for bassenget. Er godt å ha mulighet til å bruke basseng. Bra trening, avspenning eller rett og slett avslapping.

Etter litt vannaktiviteter var det å stelle seg litt før kveldsmat og tettfølgende hyggekveld. Var et par svensker som kalte seg M&M som sto for underholdningen denne gang. Mye dansebandmusikk, men det er nå litt artig syns jeg ^^

Nå har jeg blåst litt PEF og satt meg til rette med pc'n i fanget. Nerde litt og se på tv før det er natti natti. Nå er det ikke lenge til helgen og da får jeg besøk :D *glede seg*

God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar