fredag 29. oktober 2010

Glittre, dag 18

Hallo godtfolk!

Nå er helgen her igjen, tro det eller ei. Tiden flyr i hvertfall her. Kvelden har vært lang, mot normalt. Dagen gikk bort på blitt trening, ukeslutt og et par samtaler. I dag har jeg hatt målsamtale med fysioterapeuten, og jeg vil si jeg ligger godt an der. Har også hatt min andre samtale med ernæringsfysiologen i dag. Hun har laget en kostplan til meg. Veldig fint å få ting ned på papir så det liksom blir litt mer konkret. Ellers har det blitt ganske mye hekling og strikking i dag. Kan ikke trene hele tiden heller... Har spist koljerullade med hvitløkskrem i dag, og det var veldig godt. I morgen blir det tur til Hadeland glassverk og muligens Peppes til middag.

Følg med i neste episode...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar