torsdag 28. oktober 2010

Glittre, dag 17

Hola amigios.

Tidens siste innlegg har ikke vært stort å skryte av, så i dag kliner jeg til littegranne :P

I dag startet jeg med en nokså hard morgentrim med strikkøvelser blant annet. Ganske allright, men hardt. Tatt deler av styrkeprogrammet i dag også, men sliter litt med armer og knær, så det ble med det. Vært nedover i sentrum og kjøpt hansker og strikk. Så nå er jeg fit for fight :P Ønsker meg sånn pulsklokke med sånn bånd til å ha rundt brystet, men det var litt for dyrt med 699,- og oppover. Så det får bli en annen gang, Har litt lyst på sånn treningsball også, men får vel prøve å ikke ta helt av. Har ikke så altfor stor plass hjemme heller akkurat.

Hatt undervisning i egenbehandling, noe som kan være kjekt å vite om hvis jeg skulle bli dårlig. Dreier seg forsåvidt om medisinbruk i forhold til symptomer til infeksjoner etc.

Ellers har det blitt litt døtid som ble fylt med hekling så klart. Lurer litt på om jeg kanskje har fått sånn hekle/strikke arm :P Ubehagelig i hvertfall.

Til middag var det hvalbiff, noe jeg ikke ville ha, så jeg fikk kylling i stedet. Det skal sies at jeg har smakt hvalbiff en gang for mange år siden, og jeg likte det ikke. Jeg smakte en liten bit i dag, og det smaker fortsatt ikke godt!

Torsdag er dagen for hyggekveld med underholdning, loddtrekning og bevertning. De som underholdt i dag, imponerte ikke stort, så det kunne jeg vært foruten. Sorry folks, men enkelte ting gjorde så dere framsto som skikkelige amatører. Ikke vant jeg på loddtrekning heller. Dagens høydepunkt var noe jeg egentlig skal ligge unna, nemlig sjokoladekake. Svake menneske, jeg sier; du svake menneske. Det er meg :P

I morgen er det nytt møte med ernæringsfysiologen, så nå skal jeg se igjennom noen papirer en gang til før det er kvelden.

God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar