søndag 17. oktober 2010

Glittre, dag 4 og 5

Hallo!

Skjer ikke så mye i helgene, så jeg får skvise inn et par dager her.

I går, fredag (vel, det blir litt feil med tanke på klokka, men shit au), Ble jeg med på en turgruppe. Vi gikk i ca. en time gjennom skauen. Ble vel en 3,5 km omtrent. Litt bakker og ulent terreng. Veldig fin tur som var passe anstrengende. Slet fortsatt med de vonde beina, så det var jo litt kjipt. Må prøve å få ordna meg no sko eller såler i løpet av oppholdet og se om det kan hjelpe.

Rundt kl. 13:00 hadde vi velkomstmøte for team 4. Vi er 12 stk. som har kommet i puljer over tre dager. Der fikk vi litt info om hva prosjektet går ut på og hva som er målet med oppholdet. Vi er mennesker på dette teamet som vil tilbake/fortsette i arbeid tross kronisk lungesykdom. Jeg har det ikke så aller verst i forhold til mange andre her gitt.

Litt etter lunsjtider gikk jeg og Bente på tredemølla for å utføre kondisjonsprogrammet vårt. Og hardt var det, men jeg fikk fullført. Kjentes ut som beina sto i brann, men ellers bra :) Åsså tok vi like så godt styrkeprogrammet etterpå ;) Resten av dagen var forholdsvis rolig. Var en del som dro på permisjon, så det er litt mindre folk her for øyeblikket.

I dag, lørdag, har det ikke vært så alt for mye trening. Tok en liten runde på treningsrommet og slappet av i bassenget etterpå. Strålene i boblebadet traff i hvertfall noen ømme punkter :P Så her kjennes det at man har vært i aktivitet.

I 12-13 tiden dro jeg og fire andre en tur ned til Mosenteret for å glo litt. Fikk kjøpt meg svømmebriller, så da blir det kanskje litt mer svømming i morgen :) Fikk i oss litt middag når vi kom tilbake og etter hvert utpå kvelden var det mulighet for kake og kaffe. Eplepai er ikke helt etter min smak, men det var veldig hyggelig å skravle med folk. Mange forskjellige mennesker her og mange interessante historier. Blir sent kvelden i dag gitt, men det er jo tross alt helg. I morgen kommer min kjære, pappa og May på besøk. Blir koselig å se litt familie igjen :) Så nå er det bare å prøve å sove, så er det ikke lange stunden før de er her :)

God natt people!

2 kommentarer:

  1. Virker som du er ved godt mot nå. Det er fint! Det er sikkert digg å være litt aktiv. Jeg kunne trengt et spark i rumpa selv... Høhø.

    Blir hyggelig å se familie igjen kan jeg tenke meg. Jeg kan forøvrig godt spise eplepaien hvis ikke du vil ha den. Mmmm.

    SvarSlett
  2. Prøver så godt jeg kan. Trening er nesten det eneste å gjøre her om man ikke skal kjede seg. Er jo biljard og bordtennis og no spill her også da. Den eplepaien skulle du fått ja. Klarte å kvæle i meg ca halve biten. I dag var det en annen rar kakesak...Kresen jeg vøtt :P

    SvarSlett