fredag 22. oktober 2010

Glittre, dag 11

Go kvæll, go' kvæll.

Nå sitter jeg å ser på x-factor og koser meg. Er helt mørbanka i kroppen. Gårsdagens trim har satt spor, og dagens trim går sikkert heller ikke ubemerket hen... I dag har jeg vært flink å jobbet med både utholdenhetsprogrammet og styrkeprogrammet. Har også hatt en lærerik samtale med ernæringsfysiologen. Har begynt å forbrede meg litt på hjemkomsten allerede og har satt igang prosessen med å få fysioterapeut hjemme. Det vil jeg tro er en god start :) De nede på laboratoriet ville ha meg til å blåse i enda en merkelig maskinsak også. Syns ikke jeg gjør stort annet enn å puste i diverse apparater, spise og trene :P Åsså holder jeg jo på med denna heklinga mi innimellom da. Kjekk avkobling. I morgen kommer endelig gutten min på besøk. Og jeg får beholde han over natten :P Også kommer søster'n og lille snuppetuppa en tur på søndag. Blir så kos atte :D Så håper helgen går litt saktere enn dagene ellers, så kan jeg nyte besøket litt lenger ;)

Ha en fortsatt fin fredagskveld people :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar