mandag 25. oktober 2010

Glittre, dag 14

Morn, morn!

Da er en ny uke i gang, og det er fult kjør. I dag har jeg tatt blodprøver og tatt en tur på vekta. Nåldama liker jeg ikke lenger. Er nå blå på begge armer etter at hun sleit med å finne ei åre. Ingen har noen gang sliti med det på meg før, men...





Vekta snakker vi ikke så mye om, annet enn at muskler veier mer enn fett :P Ha blitt en del hekling og strikking mellom slaga her da og jeg har begynt på et nytt prosjekt. Men det betyr ikke at jeg ligger på latsiden altså. Har vært gjennom begge programmene i dag, pluss litt ekstra. Har fått lagt om opplegget litt, så nå går jeg berserk på en romaskin :P Mellom måltider, trening og hekling har jeg til og med fått vært med å spille bordtennis. Det er mange år siden sist og det syntes :P Artig var det i alle fall :) Nå er det bonderomantikk på tv'n og laptopen på fanget. Blir vel rolig nå fram til jeg skal bysse lalle.

Takk og farvel

2 kommentarer:

  1. :O Det der så da brutalt ut. Er det mulig å slite SÅ mye med å finne ei åre? Jeg får alltid høre at det er vanskelig å finne årer på meg (tynne årer har jeg arvet etter min kjære mor), men jeg har ALDRI sett sånn ut - og jeg har vært blodgiver. En gang ble jeg bittelitt blå, etter et legebesøk. But thats it. Jaja. Håper hun oppfører seg om hun skal stikke mer, for det der så som sagt brutalt ut. :P

    SvarSlett
  2. Ser jo nesten mishandlet ut :P Er noen som har blitt verre her, men de har tatt/målt (?) blodgass. Og det var visst ikke noe særlig. En ting er at det ser ille ut, men det er ømt å vøtt... Best hu er snill hvis hu skal borti meg igjen ja...

    SvarSlett