onsdag 22. september 2010

humper og går...

Jaja, da her jeg vært sykemeldt i to uker. Luftveisinfeksjon eller et eller annet. Gått på masse piller og fått ny astmamedisin. Så da satser vi på at ting er bra. Skal muligens på utredning på Glittreklinikken en eller annen gang. Så får vi se hva som skjer.

Tilbake på jobb i morra, det blir godt. Blir jo helt grønnsak av å sitte hjemme i flere dager. Adecco Lillestrøm ringte meg i sta, så da skal jeg på møte der på tirsdag. Kanskje det blir mer stabil jobbing på meg etter hvert.

Det var tidenes lille update. So long suckers :P

2 kommentarer:

  1. Uff da. Jeg håper alt står bra til!

    Jeg sitter her og skulle egentlig vært på seminar i dag, men jeg var litt slapp, så jeg ble hjemme. :P Sånn er det med selvdisiplinen min om dagen, serru. Men men, på den positive siden kommer David i kveld. :) Han skal bli til søndag. Det blir koselig. ^^

    SvarSlett
  2. Jaja, sånt som skjer :P Det blir kos med besøk da :) Du får hilse han så mye.

    SvarSlett