onsdag 8. september 2010

bedre sent enn aldri...

Hallo ja...det tar for lææææææææng tid mellom hver gang jeg er innom her. Sorry folkens!

Nå er jeg syk, så da får jeg vel benytte sjansen til å skrible litt igjen ;) Går på pillekur med kortison og antibiotika (jippi) for tette lunger. Moro med forkjølelse med litt attåt gitt :P Sykemeldt ei uke, skal til legen igjen for check-up på mandag. Så får vi se at det blir utredning av astma'n på glittreklinikken etter hvert. Får se om det blir no tur til Kr.sand i helga da, eller om jeg blir nødt til å chillen her hjemme.

Lille snuppetuppa til tante vokser og gjør stadig framskritt. Har fått to tannebisser nede og biter jæ*** hardt :P Stakkars mor sier jeg bare :P De gleder seg til at pappa Ricky kanskje kommer hjem en tur snart.

Nå, åssen står det til med dere der ute? Julie? Lever du? Er vel tilbake i skolehverdagen for lengst du nå?

Yes,yes...skal prøve å være litt flinkere til å skrive her framover...men det har jeg jo sagt før, så jeg kan ikke love noe :P


Ciao people

7 kommentarer:

  1. Jeg lever! Jeg var SÅ nære ved å sende deg en mail med klaging over at bloggen din er altfor stille. :P

    Tilbake til skolehverdagen, ja. Rent for mye å lese akkurat nå, men det jevner seg litt ut. Tar 20 poeng i litteratur, og der er det litt å lese serru. Klassikere fra antikken til 1700. Jaja, kommer vel gjennom det en gang. :)

    Har en bokanmeldelse på trykk i Vestfold Blad denne uka også. Så tøff er jeg. ;)

    Hvordan står det til der borte? Det hadde jo vært hyggelig å treffes engang da, du har ikke tenkt deg til Oslo en dag, vel?

    SvarSlett
  2. Hehe, var nesten så jeg ventet å høre fra deg hvert øyeblikk. Skulle til å snakke til deg på msn i går, men rakk det ikke :P Du har nok å gjøre høres det ut som. Moro å få bokanmeldelse på trykk da :D

    Ellers står det jo greit til her i garasjen. Må jo kunne treffes en gang snart ja. Har ikke planer om å dra til by'n med det første nei. Du kommer kanskje ikke til jessheim på ei stund heller? Akkurat for tiden får jeg holde meg rolig pga den jævla forkjølelsen-eller-hva-faen-det-er. Skal se om jeg kanskje kan få til en tur i nærmere framtid ;)

    SvarSlett
  3. Jah, jeg har sitti og tenkt at "NÅ skal jeg sende MAIL!" de siste dagene, men så har noe alltid distrahert meg. :P

    Hadde ingen umiddelbare planer om en tur til Jessheim, nei. Jeg ble forkjøla så fort jeg begynte på universitetet igjen. Gleden ved å sitte i tettpakkede rom. :P Men det kommer seg nå, etter at jeg var mer eller mindre slått ut ei ukes tid. Henger etter på lesingen, men jeg hadde sikkert begynt å henge etter uansett. :P

    SvarSlett
  4. Sesong for forkjølelse nå... Blir mye lesing på deg virker det som. Klarer det du :) Du har i hvertfall litt klisterhjerne du da :P

    SvarSlett
  5. Nå sitter jeg med nesa i ei bok som heter "Å lese drama". Skulle ha begynt på "Lyrikkens liv", samt "Klassisk litteraturteori". For ikke å snakke om at jeg må lese (og kunne) 45 sider i "Arbeidsliv, Historie og Samfunn" innen tirsdag. Aller helst skulle jeg også ha lest "Aeneiden" av Vergil innen mandag, og "Illiaden" og "Odysseen" av Homer innen to uker siden. :P

    En ting er å lese det. En annen ting er å huske alt. Jeg skal analysere Horats Ode III.30 og levere innen 30. september. Det betyr 5 sider med masse fagtermer. Også diktanalyse, da. Jeg som ikke skjønner dikt. Jaja. Det teller "bare" 1/3 av endelig karakter. YIKES.

    SvarSlett
  6. Yikes! Det forventes ikke litt mye av dere heller da! Jeez

    SvarSlett
  7. Sånn er det på universitetet. :p

    Det verste er seminargruppen min i nyere norsk historie. For det første synes jeg norsk arbeidsliv i det 20. århundre er ganske så kjedelig, og for det andre har vi en relativt streng eldre kvinnelig professor som forventer at vi alle åpner kjeften - og at vi har noe å si når vi åpner den.

    Litteratur derimot er gøy. Selv om det er mye å lese. Man kan liksom ta seg inn igjen der. Det er verre når seminarlederne forventer at vi skal kunne alt til gitte datoer, og at de atpåtil "tester" oss med "muntlig trening". Fysj.

    SvarSlett