mandag 8. november 2010

Glittre, dag 27

Hallo.

Nå er det sånn ca. midt på natta... Har ikke fått sove. Skal prøve igjen straks. Begynner vel å gå opp for meg at jeg skal hjem ganske snart. Mye som begynner å svirre rundt i hodet på en da. Men detta går bra :) I dag har det ikke blitt så altfor mye trening. Merker jeg er skikkelig sliten i kroppen, pluss at jeg våknet med kink i nakken. Ble hvertfall en liten runde med morgentrim etterfulgt av styrkeprogram og en spasertur ute.

Nærmere middagstid kom gutten min på besøk :) Vi dro til Skedsmokorset og spiste på Venezia. Carbonara av alle ting. Mulig at den gjør utslag på vekta i morra :P Gruer meg litt til det. Kan ikke si at jeg merker noe forandring der. Buksa er fortsatt trang å få på seg :P Får håpe at fettprosenten har endret seg litt da i hvertfall... Hvis ikke må jeg inrømme at jeg kommer til å bli ganske skuffet. Hvis jeg i det hele tatt klarer å stå opp tidsnok til vektkontrollen da...

I morra skal vi ha en liten avskjedsmiddag på peppes. Det må jo bare bli moro med denna gjengen. Mer om det i morgen...eller senere...

God natt!

3 kommentarer:

  1. Lykke til med vektkontroll!

    Jeg har vært dårlig til å kommentere, nå er jeg i gang med nyere norsk historie-pugging. Jeg har vært meget slapp i det faget her tidligere i år (dvs at jeg ikke har hatt tid pga litteratur-faget), så nå er det bare å ta igjen det tapte. Føler meg trygg på at jeg klarer meg bra da, litteratur-faget mitt har jeg lest det meste av det jeg skal i. Og det er fint! Skrevet to mappeoppgaver og greier, venter på tilbakemelding på den siste. Når jeg får begge skal jeg sette meg ned å gjøre de endringene seminarlederen anbefaler, også skal jeg levere. ^^ De teller 2/3 av endelig karakter. Resten avgjøres i skriftlig eksamen 13. desember. Nyere norsk historie-eksamen er den 8.12 tror jeg. Så nå går det i mye nynorsk-pensum.

    Også stikker jeg en tur til Skottland på mandag. Blir i 9 dager. Meeen må lese der også, så det er fint at David jobber. :P

    SvarSlett
  2. Du kan forresten fjerne Saft suse!-bloggen min fra snokelista di. Nå eksisterer bare Julies bokbabbel :)

    SvarSlett
  3. Brit? Brrrriiiit? Hvor er du? Det er måned siden du oppdaterte bloggen sist.

    SvarSlett