fredag 5. november 2010

Glittre, dag 25

Hallooo!

Trøttingen er støl i skrotten gitt. Dagen har ikke inneholdt altfor mye trim og strabaser, men det har tatt på. Var ikke særlig bevegelse i legemet før det skulle på mølletest hos fysio'n kl. 10:00. Gledet meg ikke pga de helvetes beina, men det måtte jo bare gjennomføres. Klarte å presse meg ett minutt lenger enn forrige gang. Da går jeg altså i 4,8 km/t i 7,5% stigning. Helt forjævlig for mine stakkars utrente skjeve stælker. Sånn på toppen av kaka så dura jeg inn på treningsrommet og trente mer :P Så var det opp til sykepleier å høre om noe som kan hjelpe mot kramper. Kramper er en vanlig bivirkning av medisinen jeg bruker. Så nå skal jeg begynne med magnesium.

Etter vanngymnastikken var det nok med sportslige aktiviteter for i dag. Resten av kvelden har bestått av litt strikking, skravling og tv-titting. Øya blir smalere, så spørs om det er natti natti snart...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar