mandag 1. november 2010

Glittre, dag 21

Morn, morn.

Nå er det ny uke og nye muligheter. Her er det siste innspurt og jeg har fått beskjed om å slappe av :-/ Sånn blir det når man er litt ivrig på denna treninga. Er jo ikke stort annet å gjøre her da... Men nå blir det mindre trening og mer andre ting et par dager...tror jeg... I dag tok jeg ei økt med intervall før legevisitten. Legevisitten var ikke så altfor givende i dag, men skal ha utreisevisitt, eller hva det heter, i morra tidlig. Så i dag har jeg og ene pleieren her utarbeidet en egenbehandlingplan som legen skal godkjenne. Også skal vi visst gå igjennom alt av prøver og ordne med resepter og rekvisisjoner osv. Ellers i dag har jeg gått gjennom styrkeprogrammet med fysio'n og det går jo bra. Spørs åssen opplegg det blir når det kommer hjem da. Var ikke veldig mye spennende steder i området. Så muligheten for at det blir treningsstudio er jo større nå. Dagen i dag har bestått av mye hekling. Tatt helt av, så nå må jeg slappe av litt med det også :P Kanskje jeg bare skal sove rett og slett ;) Vært en snartur på Mosenteret og handla et par strikkepinner på Nille, og på ICA kjøpte jeg litt nøtter, epler og yoghurt. Kjekt å ha som mellommåltid eller kvelds når det drøyer litt.

Nå skal jeg innta fosterstilling i senga snart, så dere får ha en god natt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar