onsdag 3. november 2010

Glittre, dag 22 og 23

Hallo.

Ikke så mye som skjer for tiden, så får slenge ihop et par dager her. Tirsdag bestod av en økt styrketrening, masse strikking, en gruppesamtale, utreisesamtale med lege, tur til Mosenteret og bingo. Treningen blir mer og mer slitsom, så jeg prøver å roe ned litt. Knærne sier i hvertfall ifra... Samtalen med legen var jo grei, skal få det jeg trenger av resepter, rekvisisjoner og div. Måtte jo en tur til Mosenteret igjen da. Var jo tom for garnet jeg bruker i mitt lille prosjekt, som forsåvidt ikke er så lite likevel :P Ting tar tid. Bidratt med cash på bingo'n denne uka også. Ble ikke no premie der, som vanlig :P

I dag har vært en ganske innholdsrik dag. Startet med morgentrim etter frokost, og en økt utholdenhetstrening etterpå. Før middag gikk vi en gjeng på fire, bort til Kiwi. Til middag var det fiskeboller, HURRA! Etter skuffelsen av å måtte legge igjen mat på tallerkenen var gått over, bar det ned til arbeidsstuen hvor jeg har vært kreativ nok en gang. Hvem som får nytte av det får vi nå se på :P Dette holdt jeg på med nesten fram til kveldsmat. Onsdag er dagen for kulturaktivitet i festsalen. I dag var det linedance på programmet. Moro det, men blir litt kløn. Har blitt tid til litt strikking i dag også :P Ganske så produktiv dag syns jeg. Ca. 2 km på sykkel, 1500m roing, ca. 4 km gåtur og dans! Nå er det snart natti natti.

Drøm søtt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar