torsdag 4. november 2010

Glittre, dag 24

Hallo!

Dagen i dag har vært ganske inneholdsrik vil jeg påstå. Startet med morgentrim som blant annet besto av strikkøvelser og trinn med stepkasse. Veldig moro og samtidig god trening. Etter trimmen fikk vi tilbudet om å klatre i klatreveggen. Det måtte jeg selvfølgelig være med på. Hundre år siden sist. Det var på en villmarksmesse i vikingskipet en gang. Fikk stroppa meg opp med sexy klatresele og var demo for de andre. Førstemann opp veggen. Var moro, men noe utfordrende. På toppen kom jeg på at jeg har en smule høydeskrekk :P Men kom da ned igjen ganske profft :P

Som om det ikke var nok med dette så tok jeg en tur inn på treningsrommet etterpå. Gikk gjennom styrkeprogrammet. Til slutt måtte jeg prøve å jogge litt på mølla. Jeg vil, jeg vil, men kommer ikke så langt...F*** ta de legga! Ikke særlig motiverende og bli hindra på den måten når man har så lyst :(

I dag hadde vi også litt undervisning med fysioterapeuten om avspenning og avslapping. Vel så viktig som alt annet.

Hadde gleda meg masse til middag i dag. Så skuffa det går an å bli. De må ha glemt å putte elg i karbonadene. Smakte mer medister enn elg i hvertfall! Må nok til svigers å få noe ordentlig snart :P

Skulle strikket masse, men fant ut at jeg hadde kjøpt inn feil garn...så da slapp jeg det. Begynt på litt andre småprosjekter fram til jeg får byttet. Når jeg ble lei, tok jeg en tur ned i solariumet i håp om at jeg noen gang skal bli brun. Hah!

Passe heit og glansfull i panna bar det opp til festsalen foe en aldri så liten hyggekveld. Bjørn Spellemann fra Hedmarken hadde tatt turen for å underholde oss med sang og spill. Må si det har vært den beste underholdningen i løpet av dette oppholdet. Kjente sanger omgjort til dialekt, allsang og litt sånn morosang hvor vi tilskuere måtte bevege oss litt. Loddtrekningen var det verre med. Kan si jeg har bidratt en god del til sparebøssa her :P

God natt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar