mandag 1. mars 2010

Back...

Ja, da er det kanskje på tide å blogge litt igjen. Ikke så altfor mye som har skjedd siden sist igrunn. Vært litt fram og tilbake. I helga var jeg på en liten fest hos Nina og Stian. Stian feira bursdag. Det var en hyggelig kveld med litt OL og skravling. Et par stykker som fikk nok drikke tror jeg ;) I dag *se på klokka* sa jeg opp leiligheten. Så da blir det Kisa på meg om et par måneder.

I morra skal jeg sitte modell for Katrina. Hu skal rulle håret mitt...eller noe :P På onsdag, bursdagen min, har jeg den gleden av å jobbe sent (hurra...). Men jobber med Therese, så det går nok glatt ;) Tenkt å få til no feiring til lørdagen, men lommeboka protesterer voldsomt. Så da får vi bare se hva det blir til.

Det var en liten opdatering

Over og ut...

1 kommentar: