mandag 8. februar 2010

A friend indeed...

Kan se ut som jeg og Katrina endelig har tid til å møtes i morgen. Det er koselig :) Må prøve å få møtt Julie en dag også syns jeg. Eller hva mener du Julie? Og Stine også. Kommer du til Jessheim snart eller?? Må prøve å holde på de vennene man har. Er ikke alltid man har tid når venner blir spredt rundt om kring, pengene strekker ikke alltid til og alle har sitt og stri med i hverdagen. Nærmer seg bursdagen min snart å...Er ikke før 3. mars, men tiden flyr. Prøve å få til en liten sammenkomst kanskje.

8 kommentarer:

  1. Du får lov å komme en tur til Vestby også :) Men jeg skal si ifra neste gang jeg skal til Jessheim! Kunne f.eks tatt en kveld her. Også kan du/dere hilse på Kjetil (siden han ikke orker å reise her og der).

    SvarSlett
  2. Er en idé det. Men er det at det skal passe for alle da. Også var det denna jobben... Men vi kan alltids gjøre et forsøk. Må jo se detta mannfolket ditt ;)

    SvarSlett
  3. Vel, jeg har vært inne på tanken på å invitere meg selv til Stine for å se hvordan hun bor også videre. :P Men så er det det å få det til å passe med forelesninger og gedigent pensum da, samt en lommebok som for lengst har sulta ihjel. Hos meg er det jo, som dere vet, ikke spesielt god plass, er så trangt at man gå ut på gangen for å skifte mening. :) Men der det er hjerterom, er det husrom! Jeg er uansett for å treffes en dag, begynner jo å bli en stund siden sist jeg traff noen av dere. Har dere noen forslag på når og hvor?

    SvarSlett
  4. Er ikke så greit. Jeg har jo fri innimellom, så det burde være mulig å finne en da. Plass hos meg, men spørs om folk kommer seg hit da. Ellers går det veø kanskje an å treffes i by'n eller noe...Itte vet je..

    SvarSlett
  5. Jeg har forelesninger mandag, onsdag og torsdag, så det er jevnt over dårlige dager for meg. Helgene funker greit med mindre jeg er inni en periode med høy selvdisiplin så jeg gidder å lese. De periodene må jeg gripe og skvise mest mulig ut av, ellers kommer jeg meg aldri gjennom pensum! :P Ellers setter økonomien min strenge krav til aktiviteter, så det må ikke være dyrt. :P

    SvarSlett
  6. Hva skal dere på lørdag, da? Da feirer Stina 30 år (forloveden til siv). og kanskje brit kan sove over hos julie i oslo? De bor i gamle byen i oslo. hvis det kunne ha passet kan jeg jo spørre om det gikk greit at dere kom.

    SvarSlett
  7. lørdag passer dessverre dårlig. Er denna jobben da vett. Fri tirsdag og fredag neste uke da...

    SvarSlett
  8. Som jeg nevnte for Stine, funker det ikke for meg heller. Jeg får besøk av David i anledning Valentine's Day, jeg da liksom. Og siden han reiser hjem på den 14, skal vi late som at valentines er på lørdagen. Siden vi er forelska og cheesy mener jeg... Tirsdag og fredag + lørdag og søndag neste uke tror jeg ikke jeg har noen planer. Men siste helgen i februar skal jeg på noe hundegreier, så da funker det ikke.. Utenom det og forelesningene er jeg ganske ledig sånn det ser ut nå.

    SvarSlett