onsdag 3. mars 2010

Annen "kunst"

Dette ble bryllupsgaven til Ida og Tom Erik fra meg. En av mine mer kreative skapelser vil jeg si :P Banna og sverta fælt siste kvelden før bryllupsdagen. Alt virket så fort gjort i teorien. Kofferten hadde jeg, men maling og liming og lakking tar sin tid. Og min tålmodighet ække alltid tilstede. Resultatet må ha blitt bra ettersom brudgommen ikke trodde på at jeg hadde laget den :P





Detta er ikke stort å skryte av, men jeg var litt stolt likevel. Hanne's så og si eneste ønske for utdrikningslaget var et rosa slør...og det fikk hun!










Dette er heller ikke stort å skryte av, men det er det første sandslottet jeg bygde på mange år. Det var stranda i Oba, Tyrkia som hadde æren av å bli "besmykket" med dette :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar