mandag 14. februar 2011

Happy Valentine

Happy Valentine folkens!

Vanligvis ikke en dag som pleier å markeres her i gården. Men i dag fikk jeg faktisk blomster av min kjære. Stor flott bukett :) Overraskende (siden valentine i hans øyne bare er tullball) og kjempehyggelig. Valentine har etter hvert blitt mer og mer ubetydelig for meg også, men er da jaggu koselig å kose seg litt ekstra. Men det kan man jo selvfølgelig gjøre hvilken som helst dag i året. Denne dagen legger vel egentlig litt press på folk. Så håper folk er hyggelige med hverandre fordi de vil, og ikke fordi de føler at de må.


I morgen er en stor dag. Jeg skal begynne i ny jobb på Gardermoen i AB Service systemer som renholdsarbeider (eller vaskekjerring eller parkettkosmetolog om du vil). Der skal jeg jobbe heltid. 7-17 hver dag, mandag til søndag. Og så er det ei uke fri. Da skal jeg jobbe litt på Kiwi. Blir ikke kvitt meg der helt med en gang :P Dette blir en stor omstilling som sikkert sliter meg ut den første perioden. Håper jeg kommer til å trives og klarer å gjøre en god jobb. Da blir det kanskje hus på meg og min kjære etter hvert også ;)


Dette var dagens lille update (en god del lenger enn den forrige :P)


Takk, og på gjensyn

1 kommentar:

  1. Jeg lo høyt da du sa parkettkosmetolog. For et fantastisk uttrykk. :D At du drev og så etter ny jobb ante jeg ikke, men gratulerer allikevel. :D

    Og så hyggelig med blomster, da. :) Jeg fikk øredobber av min kjære. Eller, vel... For å være helt ærlig hadde han tenkt til å gi meg dem i julegave, men så fikk han ikke tak i de før han kom hit, så han lot dem ligge til valentines day isteden. :P Egentlig tror jeg Valentines day er en større greie for han enn meg. Men nå er han jo britisk da, og der er det jo vesentlig mye større enn i Norge.

    Enda hyggeligere var det dog da han fikk en orkidé levert på døra mi for et par uker siden. Det ventet jeg ikke, men hyggelig var det. :) Årsaken var vel at vi ikke hadde sett hverandre på veldig lenge, og da blir vi litt kranglete og hårsåre med hverandre. Hadde kranglet litt voldsomt et par dager i forveien. Var vel et plaster på såret. ^^ Så nå gjelder det å holde blomsten i live!

    SvarSlett