søndag 20. februar 2011

Bah...

Usj...i dag er en sånn rastløs-men-samtidig-lat og giddalaus-dag. Har lyst å finne på noe, men vet ikke hva. Folk flest er hung-over, har familiesamvær eller er slappinger på en søndag. Tok turen til pappa og may, men der var det tomt hus og slettes ingen jubel. Så da slapp jo de besøk :P Så nå er vi hjemme igjen og veksler på å se på tv og nerde på pc'n. Man skal visst ikke klage når man kjeder seg. Det sier pappa. Tenk på alle de som ønsker de hadde tid til å gjøre ingenting. Åsså er det det med at hvis man ikke klarer å finne på noe, så kan man takke seg selv. Så da må jeg egentlig bare bli mere kreativ...Lettere sagt en gjort...

6 kommentarer:

  1. Jeg skulle ønske jeg hadde hatt litt dødtid, men jeg har alltid noe å fylle tiden med. Helst pensum og oppgaver da, men like gjerne skjønnlitteratur og gaming. :P

    SvarSlett
  2. Kan ikke bare gjøre ting man må i hvertfall. Greit å fylle inn med litt frivillige ting også. Ble ikke så stille her til slutt likevel da. Fant ut at vi skulle lage god middag. Så ble vi invitert med på kino. Så da kasta vi i oss halvparten av maten, dro på kino, og spiste resten når vi kom hjem. Var hyggelig da i hvertfall. En stund siden vi var på kino sist. Vi så True Grit. Helt allright i grunn.

    SvarSlett
  3. Fint at dere fant på noe, da. :)

    Hmm, forrige gang jeg var på kino var forrige høst en gang. Eller... sommer? Hmm... Var mens jeg var i Skottland. Husker ikke hva vi så. Karate Kid, kanskje. Jessda, der har du meg.

    Jeg har lyst til å flytte ut av studenthybel og inn i en leilighet eller et hus som jeg kan dekorere og pusse opp som jeg vil. Jeg kjenner jeg er akkurat passe lei av møbler som ikke er mine, vegger jeg ikke kan male og spikre i og, vel, rent for få bokhyller. Jeg visner! (Okei, litt dramatisk akkurat der.)

    SvarSlett
  4. Ja, kjedelig å bo i noe som ikke er sitt eget. Har litt å si hvordan man har det rundt seg. Du må ratt ha eget bibliotek du da :P

    SvarSlett
  5. Ja, det er fare for det. Har allerede to rader i flere av bokhyllene, og satt inn hele tre bokhyller i tillegg til de to hyllene som kom med leiligheten. Enda har jeg ikke nok plass til bøkene mine. Fortsetter det slik må jeg flytte ut på gangen om kort tid.

    SvarSlett
  6. du får bygge hylle langs alle vegger. I gangen også. Over vinduet, inni skap osv :P

    SvarSlett