søndag 25. april 2010

pakke pakke pakke

Ja, da var det søndag kveld da. Har fått pakket litt i løpet av uka. I går fikk jeg hjelp av søster'n med å kjøre bort litt esker til "enga" og til mutter'n. I morra skal jeg jobbe sent, så da blir det vel ikke gjort så alt for mye. Alt skal være klart og jeg skal ut før 1. mai, så håper ikke uka flyr for fort. Alt av møbler skal til mamma. Noe skal hun bruke til gjesterommet, mens det andre skal lagres. Har igjen litt småtteri å pakke. Er i grunn litt vanskelig. Kan jo ikke pakke meg helt ut for tidlig heller. Kjekt å ha litt i hus, så jeg kan leve her siste dagene :P

Er det noen som har stor trang til å hjelpe til med pakking og vask, så er det bare å melde seg :P

3 kommentarer:

  1. Jeg skulle ha hjulpet deg om jeg befant meg litt nærmere. En god dugnad er ikke meg i mot. :P

    Herregud. 1. mai er til helga. Det er eksamen snart. Oioioi.

    SvarSlett
  2. Skjønner det. Du får være med litt i spiriten da vettu. Konsentrer deg om eksamen du :)

    SvarSlett
  3. Nå er det stille på deg igjen. Få høre om nye leiligheten, da! :D

    SvarSlett