onsdag 27. januar 2010

Plutselig gulvvask

Dagen i dag var helt grei. Surra og gikk på jobben som vanlig. Da jeg kom hjem ble planen om en rask dusj og en liten matbit raskt endret. Håndværkerne hadde vært der, som lovet, og satt opp lufteluker, vifter og diverse. De hadde flyttet rundt på det meste på badet og kjøkkenet og tråkket med skitne sko på mitt skinnende rene gulv...eller?. Da var det bare å dra fram mopp og vaskebøtte da. Ikke no Jifgreier her nei! :P Velger å se positivt på det hele. Trappa mi ble måket, viftene og luker er på plass og jeg fikk vasket gulvet (en mindre ting å gjøre på fridagen). Satser på at detta hjelper på inneklima, viftene altså. Er ikke så sjelden jeg vaske gulvet :P

Da bærer det av gårde til min kjære på en bedre middag. Ikke akkurat nydusjet, men i hvertfall sulten ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar